Adi Kalusteet Oy mukana Onhan siinä Avainlippu -kampanjassa

Avainlippu-Adi-Doma.png

 

Adi Kalusteet Oy ja oma kalustemallistomme ovat mukana Suomalaisen Työn Liiton ja Avainlippu-yritysten Onhan siinä Avainlippu -kampanjassa. Kampanjan myötä haluamme muistuttaa kotimaisen työn merkityksestä tuotteidemme taustalla.

- Lähdimme mukaan kampanjaan, koska Adissa arvostamme kotimaista osaamista, suunnittelua ja kädenjälkeä. Visiomme on olla mukana kehittämässä kaikkea tätä. Oman kalustemallistomme tuotteissa pyrimme käyttämään aina ensisijaisesti Suomessa valmistettuja raaka-aineita ja heloja näin varmistamme mahdollisimman hyvän laadun ja toimitusvarmuuden. Kalustemallistollemme on myönnetty Avainlippu osoituksena Suomessa tuotetusta ja Suomessa työllistävästä palvelusta. Näin ollen mallistomme kaikkien kalusteiden kotimaisuusaste on aina vähintään 50 prosenttia, Kimmo Fagerlund kommentoi.

Avainlippu on merkki suomalaisesta työstä. Merkki voidaan myöntää tuotteelle, joka on valmistettu Suomessa. Lisäksi suomalaisten kustannusten osuus tuotteen omakustannusarvosta, eli kotimaisuusasteen on oltava vähintään 50 prosenttia. Laskelmassa otetaan huomioon kaikki tuotteeseen kohdistuvat kustannukset.

Kolmevuotisella Onhan siinä Avainlippu -kampanjalla Suomalaisen Työn Liitto haluaa nostaa Avainlipun sille kuuluvaan arvoon.

- Tutkimustulokset kertovat, että suomalaiset haluavat tehdä arvopohjaisia valintoja. Tämä usein unohtuu ostopäätöshetkellä. Kampanjan avulla pysäytämme asiakkaan ostopäätöksen äärelle. Opetamme tarkastamaan ostotilanteessa, onko tuotteessa tai palvelussa Avainlippu. Näin autamme asiakkaita tekemään omien arvojensa mukaisia valintoja, kertoo kampanjan projektipäällikkö Merja Mantila Suomalaisen Työn Liitosta.

Avainlippu-merkki tunnetaan varsin hyvin. Suomalaisen Työn Liiton tutkimuksen mukaan 79 prosenttia suomalaisista kuluttajista tuntee Avainlipun erittäin hyvin tai melko hyvin. Tunnettuus yrityspäättäjien keskuudessa on 92 prosenttia. Suomalaisista suurin osa (71 %) on myös sitä mieltä, että Avainlippu vaikuttaa ostopäätöksiin positiivisesti.

Kampanja tulee pitämään sisällään muun muassa tv-filmejä, radiomainontaa, tutkimusta, viestintää sekä tapahtumia, kuten Suomen suurimmat avoimet ovet Tervetuloa meille -viikolla syksyllä. Osallistu kampanjaan ja keskusteluun somessa #Avainlippu #OnhansiinäAvainlippu

Kampanjan verkkosivustolta löydät lisämateriaalia kampanjaan liittyen www.avainlippu.fi

 

Lisätietoja:
Kimmo Fagerlund, Toimitusjohtaja, Adi Kalusteet Oy, p. 044 737 5010, kimmo.fagerlund@adi.fi
Merja Mantila, projektipäällikkö, Suomalaisen Työn Liitto, p. 050 330 3640, merja.mantila@suomalainentyo.fi
 

Tutustu Adin Avainlippu-tuotteisiin

 

PÖYDÄT

SÄILYTYSKALUSTEET

SERMIT JA SEINÄKKEET

 

Onhan siinä Avainlippu -kampanja on Suomalaisen Työn Liiton ja Avainlippu-yritysten yhteinen kolmivuotinen kampanja. Kampanjan tehtävänä on lisätä Avainlippu-alkuperämerkin tunnettuutta ja vaikutusta ostopäätöksiin. www.avainlippu.fi.

Miten voisimme auttaa Sinua?

Asiantuntijaverkostomme suunnittelusta tuotannon kautta toimitukseen saakka on käytössänne. Ota rohkeasti yhteyttä niin suunnitellaan sinun tarpeitasi palvelevat tilat ja kalusteet.

Ota yhteyttä